Tuesday, August 5, 2014

uiii dulu muka penuh jerawat..

Amboiiii diaaa
statment...x nak kalah...
sape yg berjerawat tu?? 
hahaha...
mengata diri sendiri...

sekarang...SYUKUR..
dah semakin kurang kurang sangat...
bukan puji diri sendiri..tp nak berkongsi...
aku paham perasaan org yg kulit mukanya penuh jerawat..
stress kan..kdg2 rasa mcm rendah diri sangat..
sbb kulit muka x comeyy  x licin mcm org lain..

so far aku punya masalah jerawat2 ni dah jarang la nak naik..
kalo ada pun akan surut la balik..
tipu la tu kalo kata xde jerawat naik langsung kan...puiii haha
cuma sekarang tinggal bekas2 je..n parut2 pun dah pudarrr

yg kenal aku tau la mcm mana teruknya kulit muka aku..
maluu wehh nak make up pun mcm xbest..sbb bnyk benoo jerawat kat muka..
org lain pakai blusher kemain lg licinn je sapu kat pipi..
kite sapu xbape nak licin...hahaha
pasal muka bnyak jerawat batu...huhuhu..

citer pasal jerawat...kat zone T memang tempat yg dia suka naik la..
nak2 kat batang hidung..huhu sadiss
kat dalam lubang hidung pun selalu naik tau..
mcm kelakar jer kan bunyi? tp betul..yg dah merasa tu tau la...
sakit woii...kat telinga pun pernah jerawat tumbuh..sabo je la...haha...

Alhamdulillah...lepas kahwin dah kurang masalah2 ni...
n lepas bersalin Luqman..aku amik shaklee..
sampai sekrang still go on lg..
now consume VIT E dan VIT C sahaja utk kulit..
hihihihi...

laki aku pun jenis yg kuat sangat bersin!
elergik habuk..sikit2 bersin..
aku bg je Vit C...Alhamdulillah..berkurangg la masalah tu..
xde la bergantung sangat dgn ubat selsema kan..

sekarang aku boleh pakai pencuci muka brand apa2 jer...
belasah jer..x kisah..yg penting halal yea..haha
kalo dulu x blh pakai sebarangan...



dah ada supplement pun kene tau cara pengambilan yg betul yea..
salah cara...kesan pun x berapa nak bestt kan..


semoga perkongsian ni dapat la membantu tambah nilai hidup org lain...


boleh dapatkan supplement ni dengan aku..pm/wassup 0172247652
COD/POS seluruh Malaysia.
atau boleh guna ID aku 1112007 dan beli belah la di HQ Shaklee @ Branch Shaklee yg berdekatan...hehe...
nak harga murah gedebomm? jom Sign Up jadi Ahli..

No comments:

Post a Comment