Friday, October 31, 2014

ini la LUQMAN saya!

haaa...sape tgk drama "maaf jika aku tak sempurna"
best kan? aku mula2 xberapa nak layan nengok drama ni...lagi lagi tgk pelakon yg heroinnya sape nama nya sara ali..
mcm poyo jer..belagak bebeno...mcm ntah hape2..
amboiii sukasuki je aku mengkomen kan..hahaha..
tapi....tu mula2 jer..bila dah layan hari2..isyhhh mcm sesuatu sangat la citer ni..
terasa mcm...ehh best la pulak pompuan ni berlakon! dgn hero FA pulak...fahrin ahmad la..sape lg..hehe..

watak mel dn luq ni lain tau...
nak pulak si luqman ni alahaiii sangat la penyayangnya..penyabornya..
romantik? jgn cakap la...terserlah kemachoannya!
pendek kata bila tgk je citer ni..mula la tersenyum senyum sendiri bila tgk drama ni kan?
ke aku sorang je yg mcm ni? atau sebab aku peminat FA?
hahaha...elehh aku rasa kebanyakan akan rase mcm sweetnya lelaki ni dgn wife dia..
dr mula dorang gaduh sampai dorang loving each other kan..

ala...rindu pulak nak dengar lagu liza hanim tu sambil tgk drama ni...
sangat sangat kene lagu dgn drama ni kan..
egoismu..ego betul masing masing...

panjang pulak bebel..bla bla bla..
nah.. ni la Luqman saya!
hehehehe...

haiiii
muah cikit!

dah lama nak tempek citer pasal luqman aku ni...
tp memanjang je malas nak menaip..
sekarang korang layankan aje ler..

amacam? macam moto awie x?
hahaha..moto ni harganya 25 hengget je..
kalo aku xsilap la..aku pun dah lupa tp memang murah..

boleh jd duta vitagen x?
hehe..suka nau nau minum vitagen..
tgk la sampai pejam2 mata dpt sedut vitagen!

selfie 3 beranak... nak jugak!
haha..

**************************************************

iklan tak berbayar

anda ada masalah berikut?

keputihan
pembuangan air besar
gout
resdung

Alfafa shaklee boleh membantu!
jom tgk testimoni..

psstt... alfafa ni mcm kacip fatimah jugak tau! boleh mengetatkan bahagian intim wanita..
yg lelaki nak amik alfafa pun boleh..jagan risau... :)

anda berminat?
SID 1112007
sms/wassap 0172247652
cod area shah alam,kl,pj dan sekitarnya.
pos seluruh malaysia.

Thursday, October 30, 2014

alahaiii romantik sangat la Luqman ni!

biar gambar berbicara...
hehe..


ape la yg dibuatnya tuh...

|
|
|
|
|
|

huaklohhhhhhh..
kahkahkah...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


amboiiiii sangat nihhh

#Anakterunasaya
#Ummisayangluqmansangatsangat
#Cintahatisaya

k tq for reading! heee

Saturday, October 18, 2014

masak memasak punya cerita

ok kali ni aku saje nak share gambo yg dah lame terperam..
nak tgk,,tgk la...tak nak tgk sudahhhh,,nama ko nyahhh
hahaha...

 makaroni goreng daging ala2 kampung..
cewahhhh sebab apa ala2 kampung?sebab aku buat pedass hehe

 yang ini kari udang dan sayur campur
nengok anak bujang aku dah menangok nengok lauk..haha

 ketam masak pedass berkuah & ikan goreng
amboiii sangat nama resepi kan? kahkahkah

tekak tetibe rasa nak mkn kek...
apa lagi...membako kek la kite...
rupa memang nampak cam buruk,,,tp sedap bila makan...bahahah
*mamposs kene kutuk lepasni*

Tangan elergik basuh pinggan???

pernah dgr kan ada org yg jenis kulit tangan "elergik" bila sentuh sabun utk basuh pinggan?
haaa no worries...DISH WASH shaklee ada utk bantu anda..

serius! memang best guna taww..wangii
aku sendiri pun guna..
jimat pun jimat guna dish wash ni..sebab dia pekat!
so xpayah nak guna bnyk..setitis 2 dah bnyak buih yg terhasil..
dan yg penting kulit tangan dah tak "elergik" hehe..
paling best dah tentulah semulajadi...(ekstrak daripada kelapa & jagung)
so kenapa nak risau kan?
 bg yg ada anak kecil mcm aku ni boleh jugak cuci puting susu anak..



harga sangat la berpatutan!
mcm aku dah jd ahli dapat harga rm 27
gilaa murahhhh

ingin milikinya?
hubungi 0172247652
COD area pj sek 14,shah alam,kl
pos satu malaysia..