Thursday, January 22, 2015

terbang ke sarawak

cehhh bukan aku yg terbang tau..
ni haa poslaju brg kakak aku je..ke sarawak..
hamikkk sekotak ko.. 
mcm2 ada..haha..cian org jauh kan...kadang xdpt nak mkn sedap2 mcm kita kat semenanjung ni..
dah kat tempat org kan...so brtabah jer la..
mak aku dah masak serunding ayam..sambal kentang ikan bilis kering2..
pos kan la sekali..
aku bungkus elok2..kemas2 supaya semua brg selamat..

Alhamdulillah selamat dah sampai ke tgn kakak aku siang tadi..
heaven katanya dpt merasa masakan mak..
alahaiii sedih pulak aku...

moga2 ada rezeki ko kak dpt balik cepat tukar semenanjung...
huhu...


rinduu  :'(

Monday, January 19, 2015

makan nasi kenduri!

makan kenduri lg kita..
ate..ke perak la kite wehh..tanjung tualang..
pengantin lelaki tu sepupu aku..
tu la pasangannya..cantik kan..

sama cantik sama padan..

ce tgk gambo kat atas ni mcm jauh je duduk..
yg dah dok dah rapat ni aku la suh rapat2 sikit..haha..
halal kot..pengantin baru kan..malu2 lg..hikhikhik..

 ragam anak anak..
tu yg paling tepi belah kiri tu abg ipar ye..bukan anak..
kahkahkah..




belanjew gambo laki bini anak satu!
hihi
last pic dgn pengantin la...
hawat la mata pengantin mcm ngantuk aje..
mungkin bnyak sangat kamera yg nak dipandang! bahahaa

Saturday, January 17, 2015

pencuci kerak puting paling ohsem!

siapa yang ada masalah nak cuci puting berkerak?
Ibu2 dah penat mencuci?
Guna dish wash! Setel masalah..
Harga MURAH jer..
Sebotol tahan 4 ke 5 bulan!
Bau wangiii...

 sebotol 16oz

untuk kerak puting yg dah lama tu disarankan rendam dulu dgn air panas/suam2 sikit..jgn air menggelegak pulak..haha..(x kelako)
picit 3 titis ke 4 titis dish wash ke dalam rendaman td...
dlm 5 ke 10 minit blh la cuci mcm biasa..
kalau yg tak nak rendam pun boleh cuci mcm biasa..

tiada bahan kimia ya dish wash ni..
selamat digunakan..
harga murahhh rm 28 + kos pos rm 10
nak lg jimat boleh rojer aku... 0172247652

ok bhaiii

Friday, January 16, 2015

collagen powder paling sedap!

wah wah wahhhh
minum collagen ko jahhhh
ni la cara paling mudah utk aku telan collagen powder ni...

air yogurt mix collagen

susu dutch lady strawberry mix collagen

susu coklat dutch lady mix collagen

vivix mix collagen

air jagung drinho mix collagen

soya milk coklat hersheys mix collagen

sebab apa aku mix?
sebab collagen powder ni pure dari sisik ikan merah...
memang xde campuran apa2 yg mcm korang amik collagen lain..
so...bau dia...agak mcm bau ikan...hihihi...
nak telan gitu takut x tertelan! so aku mix la dgn air kegemaran..kihkihkih
tp kene mix dgn air yg sesuai la yea..jgn pulak ko mix dgn air kopi..or nescafe! abesss laa syg oii

ok selamat mencubaaa..