Friday, April 20, 2012

buzy?

huhhhhhhh.....

lately ni buzy....

bukan pasal nak kawen jer...

tp tuntutan kerja..semua nak segera...cepat...

huahuahuaaaaa...

nak BW pun xdapek sangat...

ohhh yeahh baju kawen pun x fitting lg...huhuh...

Alhamdulillah...syukur pada MU Ya Allah... :)

kdg2 rase bnyak sangat kesulitan yg kene lalui...tp engkau permudahkan... :)

terima kasih Ya Allah...

aku harap yg terbaik dari MU...

InsyaAllah...

8 comments:

  1. insyaallah
    selalu berdoa mtk dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  2. pernah gak jadi mcm ni sampai blog tak ter update....

    ReplyDelete
  3. kekadang tu memang terasa mcm tak cukup jer masa kan sis...
    makin dekat 'harinya'...
    makin bertambah byk kerja....
    smoga segalanya berjalan lancar, insyaAllah...

    ReplyDelete
  4. same here - sehari update - dua hari blog cuti
    ehehehehe

    ReplyDelete
  5. Akak doakan semoga segala urusan Ecah dipermudahkan olehNya, aminnn!

    Akak dah e-mail Ecah pasal hal yg Ecah tanya tu :)

    ReplyDelete
  6. salam kunjung balas ke sini, tq sudi singgah my blog. saya doakan semoga segala urusan akan dipermudahkan..InsyaAllah.

    ReplyDelete
  7. nk kahwin mmg mcm tu...sentiasa akan rs kelam kabut..
    tp takpe...rilekss...
    kita nk buat perkara baik
    InsyALLAH...Dia akan permudah kan :)

    ReplyDelete