Monday, May 5, 2014

Pengedar sah shaklee seksyen 14 pj dan sekitarnya

Assalamualaikum!


Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya..Saya merupakan pengedar sah Shaklee. ID no 1112007. Boleh gunakan ID saya jika ingin membuat pembelian di mana2 branch Shaklee juga.. Saya boleh COD shaklee di kawasan Pj Sek 14 , Taman Medan, Taman Dato Harun, shah alam seksyen 4,6,8. Kalau nak beli produk shaklee boleh Whatsapp saya 0172247652. Nak jadi ahli shaklee pun boleh... 


3 comments:

  1. ecah nk tanya sket..kwn sy amik vit C. pastu dia kena gatal2 di bahagian kaki (peha ke kaki) lps digaru, akn meninggalkan kesan merah then berparut. mulanya dia igt biasa je. tp lps dia cuba stop x amik vit c gatal2 tu hilang. so perlu x dia sambung mkn o ganti dgn supp lain?

    (dia amik supp utk set resdung)

    ReplyDelete
  2. salam uols...
    lama tak baca blog uols...
    dah ada baby eh???
    comelnya heols!

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak! long time no see....
      yea...dah almost 1 year baby kite...hehehehh

      Delete