Friday, October 31, 2014

ini la LUQMAN saya!

haaa...sape tgk drama "maaf jika aku tak sempurna"
best kan? aku mula2 xberapa nak layan nengok drama ni...lagi lagi tgk pelakon yg heroinnya sape nama nya sara ali..
mcm poyo jer..belagak bebeno...mcm ntah hape2..
amboiii sukasuki je aku mengkomen kan..hahaha..
tapi....tu mula2 jer..bila dah layan hari2..isyhhh mcm sesuatu sangat la citer ni..
terasa mcm...ehh best la pulak pompuan ni berlakon! dgn hero FA pulak...fahrin ahmad la..sape lg..hehe..

watak mel dn luq ni lain tau...
nak pulak si luqman ni alahaiii sangat la penyayangnya..penyabornya..
romantik? jgn cakap la...terserlah kemachoannya!
pendek kata bila tgk je citer ni..mula la tersenyum senyum sendiri bila tgk drama ni kan?
ke aku sorang je yg mcm ni? atau sebab aku peminat FA?
hahaha...elehh aku rasa kebanyakan akan rase mcm sweetnya lelaki ni dgn wife dia..
dr mula dorang gaduh sampai dorang loving each other kan..

ala...rindu pulak nak dengar lagu liza hanim tu sambil tgk drama ni...
sangat sangat kene lagu dgn drama ni kan..
egoismu..ego betul masing masing...

panjang pulak bebel..bla bla bla..
nah.. ni la Luqman saya!
hehehehe...

haiiii
muah cikit!

dah lama nak tempek citer pasal luqman aku ni...
tp memanjang je malas nak menaip..
sekarang korang layankan aje ler..

amacam? macam moto awie x?
hahaha..moto ni harganya 25 hengget je..
kalo aku xsilap la..aku pun dah lupa tp memang murah..

boleh jd duta vitagen x?
hehe..suka nau nau minum vitagen..
tgk la sampai pejam2 mata dpt sedut vitagen!

selfie 3 beranak... nak jugak!
haha..

**************************************************

iklan tak berbayar

anda ada masalah berikut?

keputihan
pembuangan air besar
gout
resdung

Alfafa shaklee boleh membantu!
jom tgk testimoni..

psstt... alfafa ni mcm kacip fatimah jugak tau! boleh mengetatkan bahagian intim wanita..
yg lelaki nak amik alfafa pun boleh..jagan risau... :)

anda berminat?
SID 1112007
sms/wassap 0172247652
cod area shah alam,kl,pj dan sekitarnya.
pos seluruh malaysia.

10 comments:

  1. mmm byk ikut muka sapa ek luqman ni??? ;-)

    ReplyDelete
  2. Nih luq versi comel...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kembang2 hidung luq org puji dia...hihihihi

      Delete
  3. Comel Luqman yang ni..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha maluuu...luqman *tutup muka*

      Delete
  4. comelnya time dia minum vitagen.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheeheh minuman favourite dia tu...bg 3 botol pun rilex je minum... ;)

      Delete
  5. As Salam....Salam ukhuwah dari Bunda...
    Ermm comel jer Lug minum vitagen tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...haiii bunda... :)

      Delete