Friday, October 30, 2015

western food frozen.

haii..ampunnn maaf lama x mangupdate..huhu..banyak benda aku nak sharing..nengok la next update kalo rajin ye! hahaha....

ok hari ni aku nak share produk western food frozen yg aku jual..yg suka makan western food tp malas nak ke kedai..tak nak keluar rumah...takpe...no worries...sekarang semua ada yang frozen..semua jadi mudah.. seperti tagline Maryam's Kitchen "Citarasa Restoran,Di Rumah"
aku wakil jualan utk produk daripada Maryam's Kitchen..so korang yg nak boleh la dapatkan dengan kami..hihi..

so far ada 3 sahaja stok yang available.
chicken chop fry RM 12
chicken chop grill RM 12
lamb chop grill RM 15

mcm ni la rupa setiap pack..
tp sekarang dah ada packaging baru...

 setiap set akan ada fries,vege,kuah sos black paper/mushroom

lamb yg sedang di grill..
ni feveret laki aku ni...hihi

yang ni set chicken chop fry..
vege tu aku gaul dgn mayonis...yummyy

 ayam dan fries yang sedang digoreng.

boleh wassap untuk order 0172247652 @ 0126619724
cod area pj/shah alam/menara TM
(sekitarnya sahaja)


5 comments:

  1. menarik ni..... leh buat kat umah jek kan takyah makan kat kedai dah...lengkap gak set die sebijik mcm kat kedai....

    ReplyDelete
  2. sedapnya nok...nnt nak try la...
    pastu nak beli sekali lg karipap ko...
    nnt aku roger...tunggu gaji...hahaha...

    ReplyDelete
  3. Rugilah tak duduk area PJ huhu....

    ReplyDelete