Monday, March 23, 2015

'Contest: Hijab, Let's wear it right!


dah lama x join contest..hahaha
berkurun kot...ni baru rasa nak join pasal tadi aku jalan2 singgah blog org..
so jom la kita memeriahkan lagi contest ni...korang pun nak join blh klik kat link atas tu eh :D

 Mengapa anda pilih untuk berhijab?
-berhijab kerana Allah.
-banyak dah dosa aku..so x nak tambah dosa lagi..heeee
-cun apa pakai hijab! hihi

Pesanan anda untuk mengajak muslimah untuk berpakaian mengikut syariat.
-jom sama sama tutup aurat kerana Allah
-mujahidah itu pahit kerana syurga itu MANIS...
-islam itu mudah...tp jgn ambil mudah...
-aku tak sempurna...tp aku buat hanya semata mata utk mendapat keredhaan Allah..


3 comments:

  1. Assalamualaikum dear. Thanks join my contest. Masha Allah. Terharu sangat. Moga terus istiqamah dalam memakai hijab. Believe me, hijab make me you beautiful sis. May Allah always protect us. In shaa Allah. Btw, saya dah updated senarai peserta. Bolehlah berblogwalking. Do follow our organiser and sponsor okayy dear. Jazakillah kheyr.

    ReplyDelete