Wednesday, August 3, 2011

WW

:: bahagianya kalau lah hari2 ku ceria bagaikan senyumanmuuu syg.... ::

24 comments:

  1. bayi bak kain putih - bersih
    tak ada masalah dalam dirinya lagi

    tak macam kita yg telah dewasa
    segala mende nak dipikir nak dibuat...
    hik hik hik

    ReplyDelete
  2. ehem ehem, pepagi dah feling2 nih..
    cepat2 sikit, jgn tunggu lama2 ....

    ReplyDelete
  3. akak milo...yup...betul2...
    fitrah kan bby tuh...huhu

    ReplyDelete
  4. ikatankasihku : kak..feeling yg selalu sedih jer,,,huhu
    bukan pasal en.tunang...;p

    ReplyDelete
  5. pipi tembun tu yg cair tu..rasa nak ciom ciom hahaha..geramnyerr tgk pipi baby bulat camni :)

    ReplyDelete
  6. Suke tengok baby terutama mata baby.. bolat! hihihi...comeii kan.. kter neh bila ler nak ada baby..hukhukhuk.. cedeycedey", (errrr terfeeling kat page org laen lak!hihiihi sori cik ecah!)

    ReplyDelete
  7. baby mmg satu anugerah Allah yg tiada nilai taranya..senyumannya membahagiakan..bau masamnya sedap..keletahnya melucukan..cuma time notti je pusing kepala..hehe

    ReplyDelete
  8. comelnya dia,,rasa nak cubit je pipi..=)

    ReplyDelete
  9. pipi tu merah mesti ke cubit kan???

    ReplyDelete
  10. Siapa tak suka melihat baby. Melihat senyuman dia kita pun senyum juga...:)

    ReplyDelete
  11. nape pipi dia merah? lipstik org cium dia ke?

    ReplyDelete
  12. pinky momma : tiomm la puas2 hheehehh

    ReplyDelete
  13. luna aidi : alolooo xmo la sedeh2...
    usaha tangga kejayaan...haha...

    ni ank buah ecah yg bongsu....ridz muhammad amar rizqi..:)

    ReplyDelete
  14. rina : kak...ayatmu itu sungguh lucu...yea bau masamnya memang sedap!! haha..

    ReplyDelete
  15. anak wak mail : memang gerammnak cubit2 pp dia =)

    ReplyDelete
  16. dwaty : pp dia memang merah yang...huhu ;p

    ReplyDelete
  17. kakzakie : yup...pengubatt duka dan lara....(:

    ReplyDelete
  18. wahida : kak memang merah pp dia...ader sejenis penyakit ape ntah namanya...
    kadang2 ilang merah tu...kadang2 naik bnyakk merah..huhu sian dia kdg2 tergaru2...

    ReplyDelete
  19. comelnyaaaa! suka bau baby, suci gitu :)

    ReplyDelete
  20. comeiiinya...

    tak dak gigi lagi eh tu?heheh

    ReplyDelete
  21. dinas aldi : heee ye kak sucii murniii =)

    ReplyDelete
  22. ila : haha xdak lg...senyumm nampak gusii comel kan hehe

    ReplyDelete
  23. sifu : senyum sokmooo :D

    ReplyDelete