Monday, November 7, 2011

raya Qurban 10 Zulhijjah...


Assalamualaikum salam diberi....
buat kamu semua yg sentiasa dihati...
Selamat hari raya Aidiladha..
terima kaseh kerana masih sudi lg singgah teratak usang BICARAKU...

ni makanan wajib hari raya katanya yea :)
ketupat,,kuah kacang,,lemang,,rendang campur...
ni semua buat sendiri...gotong royong beramai2....
sedap!




*
*
ini pulak cik ecah di hari raya muahahaaaa ;p


:: rindu en.wawi...dia raya kedah...huhuhu...::


:: dihati ini hanya Allah yg tau... ::


ok tata....

19 comments:

  1. selamat hari raya adil adha...=)

    ReplyDelete
  2. Salam Aidil Adha, Cik Ecah. Sabarlah hati, nanti akan berhari raya berdua jua ke akhir hayat :)

    ReplyDelete
  3. yum3... nak... untung future husband pndai masak...

    ReplyDelete
  4. terbang bersamaku : selamat hari raya aidiladha dear~~~~

    dhire : same goes 2 u dear~~~

    ReplyDelete
  5. kak dinas : hahaha xtau nk habaq rinduu sbb lame sudah tidak bersua....;p

    InsyaAllah...dgn inzinNYA..

    ReplyDelete
  6. Bidadari Syurga : nah ecah bg hehe...
    ini sekadar tlg2 jer...ketuanya mak sy dan jiran2...:)

    ReplyDelete
  7. mkn sorang2 je ye? x ajk pon...
    salam aidil adha

    ReplyDelete
  8. khairin : meh la...amik semua ni heheheh jemput2...

    salam aidiladha juga...

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya aidiladha....:)

    ReplyDelete
  10. apsal tak ikut p kedah??? hehehe

    selamat hari raya...

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya!banyaknya makana..sodap2 lak tu..

    en.wawi..cik ecah rindu sama awk..cepat la balik plsss..:P

    ReplyDelete
  12. lieynanilaz : selamat hari raya qurban dear~~~


    dwaty : hahaha belum jd menantu lg..jgn dok gataiii haha ;p

    selamat hari raya =)


    ank wak mail : mereka yg pro memang sedap masak haha :)


    en.wawi dah balik...semalam ptg mkn nasi lemak same2 ekekeee ~~~~


    k.rina : itu semua kerja tgn mak n jiran2 saya...sy tukang sibuk ajer muahahaa :D


    k.ikin : meriah kak....itu pun kek coklat xsempat buat,,,,tepung kek kehabisan....nak membeli malas nk ke kedai kihkihkih....

    ReplyDelete
  13. Salam,

    Kalau kat tempat Kak Ros ketupat daun palas,lemang pun ada ,tapi ketupat nasik ni kalau nak makan rebus yang segera tu saja,tak pandai nak anyam daun nyok...

    ReplyDelete
  14. wah...rindu encik tunang nampak...hehe...

    ReplyDelete
  15. cik ecah.. salam aidiladha..
    sangat mengancam tekak kak time malam2 gini..
    ahakssss.

    sungguh manis adikku

    ReplyDelete
  16. selamat hari raya korban..:0

    ReplyDelete